2
Szkoła Podstawowa im. Leonarda Śliwińskiego w Sątopach



Strona główna
Kontakt
Aktualności
Ogłoszenia
O szkole
Historia szkoły
O patronie
Nauczyciele
Rada Rodziców
Samorząd szkolny
Projekty
Konkursy
Dzwonki
Plan lekcji
Galeria
Dokumenty
Archiwum
Ciekawe linki
Biblioteka
Kalendarium
Certyfikaty
Przedszkole
Absolwenci
Gazetka szkolna "Koziołek"
"Złoty Leonard"













OGŁOSZENIA




Rok szkolny 2021/2022


Podręczniki na rok szkolny 2021/2022

Podręczniki do poszczególnych przedmiotów będą zakupione przez szkołę
i przekazane uczniom w pierwszym tygodniu nauki.
Rodzice zakupują jedynie podręczniki do religii według poniższego wykazu.

Zestaw podręczników do religii





Rok szkolny 2020/2021


We wtorek 1 września 2020r.
odbędzie się uroczysta inauguracja
roku szkolnego 2020/2021

Zapraszamy uczniów na spotkania z wychowawcami wg poniższego harmonogramu.

 

Klasa VIII -  godz. 8:00  -  sala  nr 14/ wejście główne

Klasa VII - godz. 8:30  -  sala nr 12 / wejście główne

Klasa VI - godz. 9:00  -  sala nr 8 / wejście od boiska

Klasa IV -  godz. 9:30  -  sala nr 3 / wejście od boiska

Klasa III i II - godz. 10:00 -  sala nr 10 (kl.III) / wejście główne

                                                       - sala nr 15 piętro  (kl.II)  / wejście główne

Klasa I - godz. 10:30  (z Rodzicami)  -  spotkanie na boisku szkolnym

Jeżyki - godz. 11:00  (z Rodzicami)   -  sala Jeżyków / wejście od boiska

Krasnale -  godz. 11:30  (z Rodzicami)   -  sala Krasnali  / wejście od boiska


Podczas spotkań należy pamiętać o zachowaniu dystansu społecznego 1,5 m przed wejściem

do szkoły oraz podczas spotkania z wychowawcą w klasie.

Rodziców obowiązują maseczki i rękawice lub dezynfekcja rąk.

 

 Prosimy o niegrupowanie się przed budynkiem szkoły.

Tego dnia autobus szkolny nie kursuje.
Prosimy Rodziców o dowóz uczniów do szkoły na krótkie spotkanie z wychowawcami.

Uroczysta, inauguracyjna msza święta odbędzie się w niedzielę 6 września 2020r. o godz.10.30
w kościele w Sątopach.

UWAGA! Prosimy rodziców o wnikliwe zapoznanie się z  procedurami, wytycznymi i komunikatami związanymi z funkcjonowaniem uczniów i przedszkolaków w budynku szkoły, które sukcesywnie będą pojawiać się na stronie internetowej naszej szkoły i w e-dzienniku.

                                                                                              Dyrektor Jolanta Król


ogl1

k1



Bezpieczny powrót do szkół

Szanowni Państwo,

zgodnie z zapowiedzią rządu wkrótce wrócimy do nauki stacjonarnej w szkołach. Zapewne macie Państwo wiele pytań, dlatego poniżej zamieszczamy najważniejsze informacje a także link do artykułu „Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi – MEN”.

https://www.gov.pl/web/edukacja/qa-powrot-uczniow-do-szkol-i-placowek-1-wrzesnia-2020-r

Prosimy o śledzenie strony internetowej szkoły a także dziennika Librus, w najbliższym czasie informacje nt. rozpoczęcia roku szkolnego 2020/2021.


ZB1

ZB2

ZB3 ZB4
ZB5 Zb6
ZB7 ZB8
ZB9 ZB10


Podręczniki na rok szkolny 2020/2021

Podręczniki do poszczególnych przedmiotów będą zakupione przez szkołę
i przekazane uczniom w pierwszym tygodniu nauki.
Rodzice zakupują jedynie podręczniki do religii według poniższego wykazu.

Zestaw podręczników do religii




Rok szkolny 2019/2020


PRZEDSZKOLE
wznowienie opieki w okresie epidemii




SZKOŁA
wznowienie opeki w okresie epidemii

Zarządzenie
Organizacja Pracy Szkoły
Wniosek
List
Procedura konsultacje kl. VIII
Procedura rewalidacja


Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania
jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19:


-od poniedziałku 25 maja w naszej szkole zorganizowane są zajęcia opiekuńcze dla uczniów klas I-III
oraz konsultacje dla uczniów klas VIII

-od poniedziałku 1 czerwca zostają zorganizowane konsultacje dla uczniów wszystkich klas.

Konsultacje będą organizowane dla uczniów wszystkich klas od godz. 13:00
tak, by umożliwić uczniom udział w obowiązkowym nauczaniu na odległość.


Udział w konsultacjach jest nieobowiązkowy. Chęć udziału należy zgłosić wychowawcy klasy
za pomocą dziennika elektronicznego do czwartku 28.05.2020r. do godz. 11:00


Harmonogram konsultacji zostanie przedstawiony w późniejszym terminie w dzienniku elektronicznym.


Zarządzenie Dyrektora Szkoły
w sprawie czasowego zawieszenia zajęć w oddziale przedszkolnym
w Szkole Podstawowej im. L.Śliwińskiego w Sątopach.





UWAGA!

Decyzją Ministra Edukacji Narodowej wynikającą
z konieczności zapobiegania rozprzestrzeniania się koronawirusa od poniedziałku, 16 marca do 24 maja 2020r.
szkoła nie będzie prowadziła
zajęć dydaktycznych i opiekuńczych, natomiast
prowadzone jest zdalnie nauczanie z uczniami.


tekst komunikatu Ministara Edukacji Narodowej



UWAGA!

Informacja Głównego Inspektora Sanitarnego
dla szkół i placówek oświatowych
w związku z potencjalnym ryzykiem zakażenia koronawirusem
z dnia 27.02.2020r.

Prosimy o zapoznanie i stosowanie się do wytycznych.

link: Informacja GIS




Komunikat - REKRUTACJA

Z powodu pandemii koronawirusa, prosimy o potwierdzenie
przez rodziców/opiekunów prawnych
drogą elektroniczną od dnia 21.04.2020r. do 28.04.2020r.
woli uczęszczania dziecka zakwalifikowanego
do naszego przedszkola,
a do klasy I od dnia
21.04.2020r. do 29.04.2020r.

Możliwość taka będzie dostępna
na koncie rodzica w systemie NABÓR
(instrukcja obsługi w zakładce:
Dokumenty/dokumentacja przedszkola),
po ogłoszeniu wyników kwalifikacji.

Ogłoszenie wyników kandydatów
zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych
nastąpi dnia 21.04.2020r.


Lista kandydatów przyjętych i nieprzyjętych
ukaże się 04.05.2020r.



on

Elektroniczny nabór do Przedszkoli i Szkół
na rok szkolny 2020/2021


Przedszkole

Dzieci kontynuujące wychowanie przedszkolne w dotychczasowym przedszkolu
nie biorą udziału w rekrutacji. Rodzice składają jedynie deklarację
o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego
w terminie od 3 lutego do 2 marca 2020r.
na stronie internetowej: nabor.pcss.pl/nowytomysl.


Szkoła

Zgłaszanie uczniów do klas I szkół podstawowych prowadzone jest
za pomocą systemu informatycznego,
dostępnego na stronie internetowej: nabor.pcss.pl/nowytomysl.

Od dnia 3 lutego 2020 r. rozpoczyna się zgłaszanie uczniów
do klas I szkół podstawowych
zamieszkałych w obwodzie danej szkoły.



Uchwała, harmonogram oraz instrukcja jak wypełniać zgłoszenia
znajdują się w zakładce dokumenty





W związku z sytuacją zagrożenia koronoawirusem
szkoła odwołuje planowane
dnia 17.03.2020r. (wtorek)
spotkanie dla rodziców przedszkolaków
z Panią Psycholog z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
w Nowym Tomyślu.




r
r1




R



Dnia 3 września 2018 r
inauguracja roku szkolnego 2018/2019
godz. 8:00 msza św. w kościele,
następnie uroczyste rozpoczęcie w szkole.



Informacja o odwozach.
Informujemy, że w dniu 3 września 2018 r dowozy będą rano ok. godz. 7:00
(tak jak w ubiegłym roku szkolnym): na dworcu, Nowa Róża, Róża.
Po inauguracji odwozy planowane są na godz. 9:40.



Uwaga!

Podręczniki na rok szkolny 2018/2019 do Religii

więcej...


Podręczniki do pozostałych przedmiotów zakupuje szkoła.




Rok szkolny 2017/2018



Ochrona danych osobowych

w Szkole podstawowej im. leonarda śliwińskiego
w Sątopach

Informacja o prywatności

 

Na podstawie  art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016), zwanego dalej RODO informujemy, że:

więcej...



„ZAPROJEKTUJ SZTANDAR SZKOŁY”

KONKURS PLASTYCZNY NA PROJEKT SZTANDARU

DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. LEONARDA ŚLIWIŃSKIEGO
W SĄTOPACH 



REGULAMIN KONKURSU
NA HYMN

SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. LEONARDA ŚLIWIŃSKIEGO
W SĄTOPACH

„Wpisz się w historię Szkoły Podstawowej w Sątopach”

Informacje ogólne (kliknij tutaj)



sz



k1



k1



Sątopy, dnia 26 października 2017r.

BN1

Szanowni Państwo

W związku z tym, że zbliżają się Święta Bożego Narodzenia
Rada Rodziców Szkoły Podstawowej im.Leonarda Śliwińskiego w Sątopach
pragnie zorganizować "Gwiazdkę" dla dzieci.
Chcąc sprawić naszym milusińskim radość marzymy o tym, aby w postaci słodyczy
i pomarańczy (chodzi o przygotowanie jednakowych paczek dla wszystkich dzieci)

W tym roku planujemy zrobić 140 paczek,
a więc każda pomoc, nawet symboliczna będzie bardzo przydatna.

Uroczystość odbędzie się dnia 9 grudnia 2017r., dlatego ofiarowanie rzeczy bądź dofinansowanie prosimy przekazywać do dnia 4 grudnia 2017r.
Za zrozumienie i udzieloną pomoc serdecznie dziękujemy w imieniu własnym oraz dzieci.



Rada Rodziców, Dyrektor                                 
Szkoły Podstawowej im. Leonarda Śliwińskiego
w Sątopach. 


*Firmy i instytucje, które mają możliwość przekazania darowizny finansowej prosimy, aby przekazywały je na konto Rady Rodziców Szkoły Podstawowej im.Leonarda Śliwińskiego w Sątopach:
25 1020 4144 0000 6102 0184 7292,  z dopiskiem "Gwiazdka"
*Wszelkich dodatkowych informacji uzyskać można pisząc na adres radarodziców.spsatopy@op.pl
lub pod nr telefonu 61 44 118 96 lub 505 434 539                                                    



S1

S2






Podręczniki na rok szkolny 2017/2018 z Religii

















Plakat



o1


1p



1



l1



g1




Kalendarz roku szkolnego 2016/2017

L.p
Dni wolne
data
1
Rozpoczęcie roku szkolnego
1.09.2016r.
2
Dzień Nauczyciela - *Dzień wolny od zajęć dydaktycznych 14.10.2016r.
3
*Dzień wolny od zajęć dydaktycznych 31.10.2016r.
4
*Zimowa przerwa świąteczna
Święto Trzech Króli
23-31.12.2016r.
6.01.2017r.
5
Ferie zimowe
30.01-12.02.2017
6
*Wiosenna przerwa świąteczna
13-18.04.2017r.
7
*Dzień wolny od zajęć dydaktycznych 2.05.2017r.
8
*Dzień wolny od zajęć dydaktycznych
16.06.2017r.
9
Zakończenie rocznych zajęć dydaktycznych
23.06.2017r.

* W tych dniach, z wyjątkiem świąt, szkoła zapewnia dzieciom zajęcia opiekuńczo- wychowawcze, po uprzednim zgłoszeniu ucznia u wychowawcy klasy. Zgłoszenia należy dokonać w terminie 3 dni roboczych przed zakończeniem pracy szkoły. Formularz zgłoszenia do pobrania  ze strony internetowej szkoły w zakładce dokumenty.  



TERMINY SPOTKAŃ RODZICÓW Z WYCHOWAWCAMI I NAUCZYCIELAMI
SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. L. ŚLIWIŃSKIEGO W SĄTOPACH

W ROKU SZKOLNYM 2016/2017

 Spotkania z rodzicami klas II – VI
odbywać się będą w środy w godz. 17:00 – 18:00 

1.

13 września 2016r. ( wtorek ) 

2.

19 października 2016r.

3.

7 grudnia  2016r.

4.

25 stycznia 2017r.

5.

15 marca 2017r.

6.

10 maja 2017r. 





Rok szkolny 2015/2016



ogl

zapisy





ferie



Sątopy, dn. 02.11.2015r.
 

Szanowni Państwo

 

        Zwracamy się do Państwa z prośbą o wsparcie finansowe lub rzeczowe na loterię fantową, które wykorzystamy na zabawie tanecznej z czego dochód przeznaczony zostanie na rzecz Szkoły Podstawowej w Sątopach.

            Termin zabawy: 06.02.2016r.

            Za zrozumienie i okazaną pomoc serdecznie dziękujemy.

 

Rada Rodziców  Szkoły Podstawowej w Sątopach
Dyrekcja Szkoły Podstawowej w Sątopach


Konto Rady Rodziców nr: 25 1020 4144 0000 6102 0184 7292
Tel. kontaktowy: 61 44 118 96




                                   
            Szanowni Państwo


       
Zwracamy się do Państwa z ogromną prośbą.

    Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia, dlatego Rada Rodziców Szkoły Podstawowej w Sątopach, pragnie zorganizować „Gwiazdkę” dla milusińskich. Aby sprawić radość dzieciom, chcemy przygotować słodkie świąteczne paczki.

     Prosimy Państwa o wsparcie finansowe bądź też rzeczowe w postaci  czekolad i  pomarańczy (chodzi o przygotowanie jednakowych paczek  dla wszystkich dzieci).

    Uroczystość odbędzie się 18 grudnia 2015r., dlatego ofiarowane rzeczy bądź dofinansowanie  prosimy przekazać do 15.12.2015r.
        Za zrozumienie i udzieloną pomoc serdecznie dziękujemy w imieniu dzieci.

 

                               Rada Rodziców Szkoły Podstawowej w Sątopach
Dyrekcja Szkoły Podstawowej w Sątopach

 

Konto Rady Rodziców nr: 25 1020 4144 0000 6102 0184 7292
Tel. kontaktowy: 61 44 118 96

 


Sątopy, 02.11.2015r.

 
 

Szanowni Państwo!


Szkoła Podstawowa im. Leonarda Śliwińskiego w Sątopach z troską patrzy na potrzeby swych uczniów. Jesteśmy małą szkołą mieszczącą się w środowisku wiejskim. Staramy się , aby nasza placówka podążała za nowoczesnością, abyśmy byli szkołą na miarę XXI wieku, dlatego, chcemy zakupić dla dzieci tablicę interaktywną. Ten sprzęt umożliwi pracę na e–bookach, przyczyni się do wdrażania nowoczesnych technik w naszej szkole.

W związku z powyższym, zwracamy się z uprzejmą prośbą o pomoc .

W jego realizację wkładamy własne siły i środki, lecz ze względu na znaczne koszty, przerasta to nasze możliwości, gorąco liczymy na Państwa wsparcie.

Bliższe informacje  można uzyskać w sekretariacie szkoły pod numerem tel. (061) 44 118 96. Wszelkie pytania można kierować również pod adres e- mail: sp_satopy@op.pl

 

Pokładając nadzieję na Państwa przychylną reakcję na nasz apel, podajemy
nr konta, na które można dokonywać wpłaty:

Konto Rady Rodziców Szkoły Podstawowej  im. Leonarda Śliwińskiego w Sątopach, ul. Szkolna 3; 64-300 Nowy Tomyśl

nr rachunku bankowego:  25 1020 4144 0000 6102 0184 7292

z dopiskiem „Tablica interaktywna.”

 

Z wyrazami szacunku
Dyrekcja Szkoły  wraz z Radą Rodziców



Informacja 

       Informujemy, że Rodzice, którzy chcą wykupić dla swoich dzieci obiady mogą to uczynić w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Sątopach. Płatności będą przyjmowane w dniach od 25 do 28 każdego miesiąca. Cena obiadu to 4 zł.
W miesiącu listopadzie będzie 20 obiadów – płatność 80 zł.

  Jednocześnie informujemy, że należy również zakupić  naczynia jednorazowe , które trzeba dostarczyć do szkoły przed  1 dniem każdego miesiąca. W listopadzie w ilości  20 szt. : talerze głębokie, talerze  duże płytkie , widelce, łyżki duże. Istnieje także możliwość, aby dzieci codziennie przynosiły swoje naczynia z domu ( należy je każdorazowo zabrać do domu i umyć ).

 



Informacja!


Informujemy, że w dniu 1 września br.
dowozy będą rano:

 o godz. 6:50 (dworzec)
o godz. 7:00 (Róża i Nowa Róża)

po inauguracji odwozy planowane są:
na godz. 10:00





szkola

Dnia 1 września 2015r.

inauguracja roku szkolnego 2015/2016.
Godzina 8.00 Msza św. w Kościele,
następnie uroczyste rozpoczęcie w Szkole.




podręczniki
PODRĘCZNIKI

NA ROK SZKOLNY 2015/2016


Wykaz podręczników do klasy I

Wykaz podręczników do klasy II


Wykaz podręczników do klasy III

Wykaz podręczników do klasy IV

Wykaz podręczników do klasy V


Wykaz podręczników do klasy VI






Rok szkolny 2014/2015



"Drzwi otwarte" dla przedszkolaków


dzieci


Dnia 22 czerwca 2015r. (poniedziałek) o godz. 10:00

w Oddziale Przedszkolnym przy Szkole podstawowej w Sątopach
odbędzie się spotkanie informacyjne oraz zajęcia adaptacyjne
dla rodziców i dzieci przyjętych do przedszkola
na rok szkolny 2015/2016.

Serdecznie zapraszamy    






festyn


REKRUTACJA DO ODDZIAŁU/ÓW PRZEDSZKOLNEGO/YCH

W SZKOLE PODSTAWOWEJ
IM. LEONARDA ŚLIWIŃSKIEGO W SĄTOPACH

 

NA ROK SZKOLNY 2015/2016

ODBYWAĆ SIĘ BĘDZIE W DNIACH 23 LUTEGO- 13 MARCA 

DOKUMENTY POTRZEBNE DO REKRUTACJI
BĘDĄ DOSTĘPNE OD DNIA
23 LUTEGO BR.
NA STRONIE INTERNETOWEJ SZKOŁY,
A W FORMIE PAPIEROWEJ BEZPOŚREDNIO W SZKOLE.

dokumentacja tutaj



ZAPISY DO KLASY PIERWSZEJ

SZKOŁY PODSTAWOWEJ
NA ROK SZKOLNY 2015/2016

ODBYWAĆ SIĘ BĘDZIE
W DNIACH OD 2 MARCA DO 30 MARCA 2015r.

LISTY DZIECI PRZYJĘTYCH
PODANE ZOSTANĄ

DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI 30.04.2015r.
 

Karty zgłoszeń dostępne są w sekretariacie szkoły

oraz na stronie internetowej

dokumentacja tutaj





zabawa




Informujemy, że w czasie przerwy świątecznej w Szkole Podstawowej
w Sątopach zostaną zorganizowane zajęcia opiekuńczo-wychowawcze dla uczniów.

Prosimy o pisemne zgłoszenie uczestnictwa dziecka w tych zajęciach.

Informujemy, że w tym czasie nie ma dowozów autobusami do szkoły.

Informacje pisemne prosimy podać u wychowawców,
w nieprzekraczalnym terminie do 15.12.2014r.




Dni wolne od zajęć dydaktyczno - wychowawczych w roku szkolnym 2014/2015

Dzień wolny od zajęć dydaktyczno - wychowawczych    10.11.2014r.

Zimowa przerwa świąteczna    22.12.2014 - 06.01.2015r.

Ferie zimowe    16.02.2015 - 01.03.2015r.

Sprawdzian klasy VI  01.04.2015r.  godz. 9:00
(dzień wolny dla oddziałów przedszkolnych i klas I - V)

Wiosenna przerwa świąteczna    02.04.2015 - 07.04.2015r.

Dzień wolny od zajęć dydaktyczno - wychowawczych    05.06.2015r.

Wakacje letnie    27.06.2015r. - 31.08.2015r.



Dnia 1 września 2014r.
Inauguracja Roku Szkolnego 2014/2015
- godz. 8:00 - Msza św. w kościele,
uczniowie klasy pierwszej przynoszą plecaki z wyposażeniem
(odbędzie się ich poświęcenie)

- następnie uroczyste rozpoczęcie w szkole.


Rodziców i dzieci dojeżdżających informujemy, że dowóz
od dnia 1 września 2014r.
będzie odbywał się według poniższego harmonogramu:

- Przystanek przy Dworcu Kolejowym ok. godz. 6.50
- Przystanek w Nowej Róży ok. godz. 7.00

- Przystanek  w Róży ok. godz.  7.10


"WYPRAWKA SZKOLNA"

KOMUNIKAT DLA RODZICÓW
UCZNIÓW KLAS II, III i VI


Informujemy, że istnieje możliwość ubiegania się o dofinansowanie zakupu podręczników szkolnych dla uczniów na rok 2014/15.

1)  Pomocy udziela się uczniom klas II i III pochodzącym z rodzin, w których:

  • miesięczny dochód na osobę w rodzinie nie przekracza 539,00 zł netto.
  • miesięczny dochód na osobę w rodzinie przekracza 539,00 zł netto,
    ale rodzina ta znajduje się w bardzo trudnej sytuacji materialnej i/lub życiowej
    (do wniosku należy dołączyć uzasadnienie).
Wysokość dofinansowania w roku 2014 będzie wynosić do 225,00zł


2)  Pomocy udziela się uczniom klasy VI pochodzącym z rodzin, w których:

  • miesięczny dochód na osobę w rodzinie nie przekracza 539,00 zł netto,
  • miesięczny dochód na osobę w rodzinie przekracza 539,00 zł netto,
    ale rodzina ta znajduje się w bardzo trudnej sytuacji materialnej i/lub życiowej
    (do wniosku należy dołączyć uzasadnienie).

Wysokość dofinansowania w roku 2014 będzie wynosić do 325,00zł


3)  Bez względu na wysokość dochodu na osobę w rodzinie pomoc może
być udzielona niżej wymienionym uczniom, posiadającym orzeczenie
o potrzebie kształcenia specjalnego:
  • słabowidzącym, niesłyszącym,słabosłyszącym, z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, umiarkowanym lub znacznym, z niepełnosprawnością ruchową, z autyzmem w tym z zespołem Aspergera
  • z niepełnosprawnościami sprzężonymi w przypadku, gdy jedną
    z niepełnosprawności jest niepełnosprawność wymieniona wyżej.
  • (do wniosku należy dołączyć kserokopię aktualnego orzeczenia o potrzebie kształcenia  specjalnego)

W tym celu należy pobrać wniosek w sekretariacie szkoły i zwrócić go
do 6 września br.

Do wniosku należy załączyć, w zależności od sytuacji zaświadczenie lub oświadczenie o wysokości dochodów, a w przypadku ucznia, którego rodzina nie spełnia kryterium dochodowego, lecz znajduje się w trudnej sytuacji życiowej uzasadnienie wniosku.

Dofinansowanie będzie wypłacane na podstawie faktury VAT (wystawionej imiennie na ucznia, rodzica lub opiekuna), rachunku, paragonu lub oświadczenia
o zakupie podręczników.

Do oświadczenia należy dołączyć informację o rozliczeniu wydatków tylko w ramach Rządowego programu pomocy uczniom w roku 2014 "Wyprawka szkolna".



Wniosek o wyprawkę na rok szkolny 2014/2015





podręczniki
PODRĘCZNIKI

NA ROK SZKOLNY 2014/2015


Wykaz podręczników do klasy I

Wykaz podręczników do klasy II

Wykaz podręczników do klasy III

Wykaz podręczników do klasy IV

Wykaz podręczników do klasy V

Wykaz podręczników do klasy VI




SPOTKANIE ADAPTACYJNE



Dnia 26 czerwca 2014r. (czwartek) o godz. 14:45 w sali nr 3

Przedszkola w Sątopach,

odbędzie się spotkanie
informacyjne oraz zajęcia adaptacyjne

dla rodziców i dzieci 3-4 letnich
przyjętych do przedszkola na rok szkolny 2014/2015




Uwaga!

Dzień 1 kwietnia 2014r. jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych.

Sprawdzian  szóstoklasistów!



REKRUTACJA DO ODDZIAŁU/ÓW PRZEDSZKOLNEGO/YCH

W SZKOLE PODSTAWOWEJ
IM. LEONARDA ŚLIWIŃSKIEGO W SĄTOPACH

 

NA ROK SZKOLNY 2014/2015

ODBYWAĆ SIĘ BĘDZIE W DNIACH 3 - 14 MARCA 

DOKUMENTY POTRZEBNE DO REKRUTACJI
BĘDĄ DOSTĘPNE OD DNIA
24 LUTEGO BR.
NA STRONIE INTERNETOWEJ SZKOŁY,
A W FORMIE PAPIEROWEJ BEZPOŚREDNIO W SZKOLE.

dokumentacja tutaj



ZAPISY DO KLASY PIERWSZEJ

SZKOŁY PODSTAWOWEJ
NA ROK SZKOLNY 2014/2015

ODBYWAĆ SIĘ BĘDZIE
W DNIACH OD 24 LUTEGO DO 15 KWIETNIA 2014r.

dokumentacja tutaj






DBiD

Uczniowie Szkoły Podstawowej
im. Leonarda Śliwińskiego w Sątopach
pragną zaprosić na

Spotkanie z okazji Dnia Seniora,

które odbędzie się dnia 21 stycznia 2014 roku
o godzinie 17:00

w Sali Świetlicy Wiejskiej w Sątopach.



Uwaga!

Dzień 13 stycznia 2014r. jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych.

Sprawdzian próbny szóstoklasistów!



baloniki


Rada Rodziców Szkoły Podstawowej w Sątopach
wraz z Dyrekcją oraz Gronem Pedagogicznym
serdecznie zapraszają

na

"Zabawę Karnawałową"

która odbędzie się 18.01.2014r.

w Świetlicy Wiejskiej w Sątopach

Start o godz. 20:00

Cena biletu wraz z konsumcją 140 zł od pary

Do tańca przygrywać będzie Pan Dariusz Suchocki.

Zapisy w sekretariacie szkoły tel. 61 44 118 96
lub u Pani Anety Piekarczuk tel. 609 113 657
do 10.01.2014r.

Serdecznie zapraszamy
Organizatorzy





W dniach 09.12.2013r. do dnia 13.12.2013r. /przez tydzień/

w szkole odbędzie się zbiórka makulatury, nakrętek, puszek


Terminy fluoryzacji:


1. 7 listopada 2013
czwartek
2. 19 grudnia 2013
czwartek
3. 30 stycznia 2014
czwartek
4. 13 marca 2014
czwartek
5. 24 kwietnia 2014
czwartek
6. 5 czerwca 2014 czwartek



           PAŃSTWOWY POWIATOWY INSPEKTOR SANITARNY

W NOWYM TOMYŚLU

W dniu 16.10.2013r. została zainaugurowana kampania społeczna „Zawodnicy”, promująca picie wody wśród dzieci oraz ich rodziców i opiekunów. W związku z tym Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Nowym Tomyślu przesyła w załączeniu „Zalecenia dotyczące spożywania wody przez uczniów” podpisane przez przedstawicieli Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - PZH, Polskiego Towarzystwa Programów Zdrowotnych oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego do wykorzystania służbowego.

Jednocześnie PPIS informuje, iż uruchomiona została strona internetowa www.zawodniacy.pl, na której znajdują się edukacyjne gry dla dzieci w wieku 6 - 11 lat oraz poradnik dla rodziców.




Wychowawcy grup przedszkolnych

zapraszają na

Uroczystość Pasowania na Przedszkolaka

dnia 25.10.2013r.




Wychowawca wraz z klasą

mają zaszczyt zaprosić

na Uroczystość Pasowania klasy I

dnia 18.10.2013r.



HARMONOGRAM SPOTKAŃ Z RODZICAMI

1. 5 listopad 2013
1700
2. 30 styczeń 2014
1700
3. 4 marzec 2014
1700
4. 6 maj 2014
1700
5. 10 czerwiec 2014
1700




 pyra





Wyjazd do Muzeum Wikliniarstwa i ZOO
w Nowym Tomyślu
dla  klas I - V
odbędzie się 1 października 2013r. godz. 9:00





W dniach 30.09.2013r. do dnia 4.10.2013r. /przez tydzień/

w szkole odbędzie się zbiórka makulatury, nakrętek, puszek


wg zasad z zeszłego roku szkolnego.


Zachęcamy do udziału.





Rozpoczęcie roku szkolnego 2013/2014r. odbędzie się

2 września 2013r.

Godzina 800 Msza Św. w Kościele.

Godzina 900 Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego.




PODRĘCZNIKI

NA ROK SZKOLNY 2013/2014


Wykaz podręczników do klasy I

Wykaz podręczników do klasy II

Wykaz podręczników do klasy III

Wykaz podręczników do klasy IV

Wykaz podręczników do klasy V

Wykaz podręczników do klasy VI



KOMUNIKAT DLA RODZICÓW
UCZNIÓW KLAS I, II, III i V


Informujemy, że istnieje możliwość ubiegania się o dofinansowanie zakupu podręczników szkolnych dla uczniów na rok 2013/14.

1)  Pomocy udziela się uczniom klas I pochodzącym z rodzin, w których miesięczny dochód na osobę w rodzinie nie przekracza 539 zł netto.

2)  Pomocy udziela się uczniom klas II, III i V pochodzącym z rodzin, w których:

  • miesięczny dochód na osobę w rodzinie nie przekracza 456 zł netto,
  • miesięczny dochód na osobę w rodzinie przekracza 456 zł netto,
    ale rodzina ta znajduje się w bardzo trudnej sytuacji materialnej i/lub życiowej
    (do wniosku należy dołączyć uzasadnienie).

3)  Bez względu na wysokość dochodu na osobę w rodzinie pomoc może
być udzielona niżej wymienionym uczniom, posiadającym orzeczenie
o potrzebie kształcenia specjalnego:
  • słabowidzącym, niesłyszącym, z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, umiarkowanym lub znacznym,
  • z niepełnosprawnościami sprzężonymi w przypadku, gdy jedną
    z niepełnosprawności jest niepełnosprawność wymieniona wyżej.
W tym celu należy pobrać wniosek w sekretariacie szkoły i zwrócić go
do 6 września br.

Dofinansowanie będzie wypłacane na podstawie faktury (wystawionej imiennie na ucznia, rodzica lub opiekuna), rachunku, paragonu lub oświadczenia
o zakupie podręczników.





SPOTKANIA ADAPTACYJNE

dla
dzieci, które pierwszy raz przyjdą do przedszkola
odbędą się:

11 czerwca 2013r. o godz. 16:15 - spotkanie rodziców,

12 czerwca 2013r. o godz. 16:15 - spotkanie dla rodziców i dzieci,

13 czerwca 2013r. o godz. 16:15 - zajęcia dla dzieci.


Zapraszamy
na
Festyn Rodzinny

dnia 19.05.2013r. godz. 15.00

Prosimy o przybycie w strojach sportowych.

Życzymy przyjemnej zabawy.

 


Dzień Dziecka
dnia 31.05.2013r.

Zbiórka dzieci o godz. 9.00 na boisku szkolnym.
Dzieci przyjeżdżają na swoich rowerach, sprawnych technicznie.
Przewidywany powrót do szkoły ok. godz. 13.00


Zapraszamy Rodziców
dzieci sześcio-  i siedmioletnich

na

DRZWI OTWARTE

dnia 09.04.2013r. , godz. 9:00


Uwaga!
zapisy do przedszkola na rok szkolny 2013/2014
(informacja - patrz ogłoszenia)

zapisy do klasy pierwszej szkoły podstawowej 
na rok szkolny 2013/2014
(informacja - patrz ogłoszenia)


Rekolekcje szkolne – Wielki Post Sątopy 2013

„ Wierzę  więc głoszę...”

 

Środa - 20.03.2013r.

8.30 - Msza Święta z nauką rekolekcyjną dla dzieci – w Kościele

 

Czwartek – 21.03.2013r.

8.30 - Spowiedź i Komunia Święta dla dzieci szkolnych – w Kościele

9.00 - Nauka rekolekcyjna – w szkole

 

Piątek – 22.03.2013r.

8.30 - Droga krzyżowa – w szkole

9.00 - Nauka rekolekcyjna – w szkole

10.30 - Msza Święta w Kościele – dorośli i dzieci


Rodzicu!

Zapisy do pierwszej klasy szkoły podstawowej.

Arkusz zgłoszeniowy załączony w dokumentach strony.

plakat1

plakat2


Rodzicu!

Arkusz zgłoszeniowy załączony w dokumentach strony.

pismo

plan ferii


Konsultacje dla rodziców w każdy pierwszy wtorek miesiąca

w godzinach od 18.00 do 19.00


Zapraszamy rodziców na pierwsze zebranie organizacyjne

dnia 18 września 2012r. o godz. 1800


Dnia 15 września 2012r. w godz. 900 - 1100

weźmiemy udział w akcji

"Sprzątanie świata"

 Prosimy rodziców o dopilnowanie, aby dzieci były odpowiednio ubrane,
stosownie do pogody.


Rozpoczęcie roku szkolnego 2012/2013r. odbędzie się

3 września 2012r.

Godzina 800 Msza Św. w Kościele.

Godzina 900 Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego.







sl


pyrek


sieciaki


EFS


Lepsza Szkoła


PKO_SKO


GSPS


szkoła z klasą