|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
OGŁOSZENIA
Rok szkolny 2021/2022
Podręczniki na rok szkolny 2021/2022 Podręczniki do
poszczególnych przedmiotów będą zakupione przez szkołę
Zestaw podręczników do religii
Rok szkolny 2020/2021
We wtorek 1 września 2020r. Zapraszamy uczniów na spotkania z wychowawcami wg poniższego
harmonogramu.
Klasa VIII - godz. 8:00 - sala
nr 14/ wejście główne Klasa VII - godz. 8:30 - sala nr 12 / wejście główne Klasa VI - godz. 9:00 - sala nr 8 / wejście od boiska Klasa IV - godz. 9:30 - sala nr 3 / wejście od boiska Klasa III i II - godz. 10:00 - sala nr 10 (kl.III) / wejście główne
- sala nr 15 piętro (kl.II) / wejście główne Klasa I - godz. 10:30 (z Rodzicami)
- spotkanie na boisku szkolnym Jeżyki - godz. 11:00 (z Rodzicami) - sala Jeżyków / wejście od boiska Krasnale - godz. 11:30 (z Rodzicami) - sala Krasnali / wejście od boiska
Podczas spotkań należy pamiętać o zachowaniu dystansu społecznego 1,5 m przed wejściem do szkoły oraz podczas spotkania z wychowawcą w klasie. Rodziców obowiązują maseczki i rękawice lub dezynfekcja rąk.
Prosimy o niegrupowanie się przed budynkiem szkoły. Tego dnia autobus szkolny nie kursuje. Uroczysta, inauguracyjna msza święta odbędzie się w niedzielę
6 września 2020r. o godz.10.30 UWAGA! Prosimy rodziców o wnikliwe zapoznanie się z procedurami, wytycznymi i komunikatami związanymi
z funkcjonowaniem uczniów i przedszkolaków w budynku szkoły, które sukcesywnie
będą pojawiać się na stronie internetowej naszej szkoły i w e-dzienniku. Dyrektor Jolanta Król
Bezpieczny powrót do szkół Szanowni Państwo, zgodnie z zapowiedzią rządu wkrótce wrócimy do nauki stacjonarnej w szkołach. Zapewne macie Państwo wiele pytań, dlatego poniżej zamieszczamy najważniejsze informacje a także link do artykułu „Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi – MEN”. https://www.gov.pl/web/edukacja/qa-powrot-uczniow-do-szkol-i-placowek-1-wrzesnia-2020-r Prosimy o śledzenie strony internetowej szkoły a także dziennika Librus, w najbliższym czasie informacje nt. rozpoczęcia roku szkolnego 2020/2021. Podręczniki na rok szkolny 2020/2021 Podręczniki do
poszczególnych przedmiotów będą zakupione przez szkołę
Zestaw podręczników do religii
PRZEDSZKOLE wznowienie opieki w okresie epidemii SZKOŁA wznowienie opeki w okresie epidemii Zarządzenie Organizacja Pracy Szkoły Wniosek List Procedura konsultacje kl. VIII Procedura rewalidacja Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19: -od poniedziałku 25 maja w naszej szkole zorganizowane są zajęcia opiekuńcze dla uczniów klas I-III oraz konsultacje dla uczniów klas VIII -od poniedziałku 1 czerwca zostają zorganizowane konsultacje dla uczniów wszystkich klas. Konsultacje będą organizowane dla uczniów wszystkich klas od godz. 13:00 tak, by umożliwić uczniom udział w obowiązkowym nauczaniu na odległość. Udział w konsultacjach jest nieobowiązkowy. Chęć udziału należy zgłosić wychowawcy klasy za pomocą dziennika elektronicznego do czwartku 28.05.2020r. do godz. 11:00 Harmonogram konsultacji zostanie przedstawiony w późniejszym terminie w dzienniku elektronicznym. Zarządzenie Dyrektora Szkoły w sprawie czasowego zawieszenia zajęć w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej im. L.Śliwińskiego w Sątopach. UWAGA! Decyzją Ministra Edukacji Narodowej wynikającą z konieczności zapobiegania rozprzestrzeniania się koronawirusa od poniedziałku, 16 marca do 24 maja 2020r. szkoła nie będzie prowadziła zajęć dydaktycznych i opiekuńczych, natomiast prowadzone jest zdalnie nauczanie z uczniami. tekst komunikatu Ministara Edukacji Narodowej UWAGA! Informacja Głównego Inspektora Sanitarnego dla szkół i placówek oświatowych w związku z potencjalnym ryzykiem zakażenia koronawirusem z dnia 27.02.2020r. Prosimy o zapoznanie i stosowanie się do wytycznych. link: Informacja GIS Komunikat - REKRUTACJA Z powodu pandemii koronawirusa, prosimy o potwierdzenie przez rodziców/opiekunów prawnych drogą elektroniczną od dnia 21.04.2020r. do 28.04.2020r. woli uczęszczania dziecka zakwalifikowanego do naszego przedszkola, a do klasy I od dnia 21.04.2020r. do 29.04.2020r. Możliwość taka będzie dostępna na koncie rodzica w systemie NABÓR (instrukcja obsługi w zakładce: Dokumenty/dokumentacja przedszkola), po ogłoszeniu wyników kwalifikacji. Ogłoszenie wyników kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych nastąpi dnia 21.04.2020r. Lista kandydatów przyjętych i nieprzyjętych ukaże się 04.05.2020r. Elektroniczny nabór do Przedszkoli i Szkół
Przedszkole Dzieci kontynuujące wychowanie przedszkolne w dotychczasowym
przedszkolu Szkoła Zgłaszanie uczniów do klas I szkół podstawowych prowadzone
jest Od dnia 3 lutego 2020 r. rozpoczyna się zgłaszanie uczniów
Uchwała, harmonogram oraz instrukcja jak wypełniać zgłoszenia znajdują się w zakładce dokumenty W związku z sytuacją zagrożenia koronoawirusem szkoła odwołuje planowane dnia 17.03.2020r. (wtorek) spotkanie dla rodziców przedszkolaków z Panią Psycholog z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Nowym Tomyślu. Dnia 3 września 2018 r inauguracja roku szkolnego 2018/2019 godz. 8:00 msza św. w kościele, następnie uroczyste rozpoczęcie w szkole. Informacja o odwozach. Informujemy, że w dniu 3 września 2018 r dowozy będą rano ok. godz. 7:00 (tak jak w ubiegłym roku szkolnym): na dworcu, Nowa Róża, Róża. Po inauguracji odwozy planowane są na godz. 9:40.
Rok szkolny 2017/2018 Ochrona danych
osobowych w Szkole podstawowej im. leonarda śliwińskiego Informacja o prywatności Na
podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
Sątopy, dnia 26 października 2017r.
Szanowni Państwo W związku z tym, że zbliżają się Święta Bożego Narodzenia Rada Rodziców Szkoły Podstawowej im.Leonarda Śliwińskiego w Sątopach pragnie zorganizować "Gwiazdkę" dla dzieci. Chcąc sprawić naszym milusińskim radość marzymy o tym, aby w postaci słodyczy i pomarańczy (chodzi o przygotowanie jednakowych paczek dla wszystkich dzieci) W tym roku planujemy zrobić 140 paczek, a więc każda pomoc, nawet symboliczna będzie bardzo przydatna. Uroczystość odbędzie się dnia 9 grudnia 2017r., dlatego ofiarowanie rzeczy bądź dofinansowanie prosimy przekazywać do dnia 4 grudnia 2017r. Za zrozumienie i udzieloną pomoc serdecznie dziękujemy w imieniu własnym oraz dzieci. Rada Rodziców, Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Leonarda Śliwińskiego w Sątopach. *Firmy i instytucje, które mają możliwość przekazania darowizny finansowej prosimy, aby przekazywały je na konto Rady Rodziców Szkoły Podstawowej im.Leonarda Śliwińskiego w Sątopach: 25 1020 4144 0000 6102 0184 7292, z dopiskiem "Gwiazdka" *Wszelkich dodatkowych informacji uzyskać można pisząc na adres radarodziców.spsatopy@op.pl lub pod nr telefonu 61 44 118 96 lub 505 434 539 Podręczniki na rok szkolny 2017/2018 z Religii Kalendarz roku szkolnego 2016/2017
* W tych dniach, z wyjątkiem świąt, szkoła zapewnia dzieciom zajęcia opiekuńczo- wychowawcze, po uprzednim zgłoszeniu ucznia u wychowawcy klasy. Zgłoszenia należy dokonać w terminie 3 dni roboczych przed zakończeniem pracy szkoły. Formularz zgłoszenia do pobrania ze strony internetowej szkoły w zakładce dokumenty. TERMINY
SPOTKAŃ RODZICÓW Z WYCHOWAWCAMI I NAUCZYCIELAMI
Rok szkolny 2015/2016 Sątopy,
dn.
02.11.2015r. Szanowni
Państwo
Zwracamy
się do Państwa z prośbą o wsparcie finansowe lub rzeczowe na loterię
fantową,
które wykorzystamy na zabawie tanecznej z czego dochód przeznaczony
zostanie na
rzecz Szkoły Podstawowej w Sątopach.
Termin zabawy: 06.02.2016r.
Za zrozumienie i
okazaną pomoc serdecznie dziękujemy. Rada Rodziców Szkoły
Podstawowej w Sątopach Konto Rady
Rodziców nr: 25 1020
4144 0000 6102 0184 7292
Szanowni
Państwo
Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia, dlatego Rada
Rodziców Szkoły Podstawowej w Sątopach, pragnie zorganizować „Gwiazdkę”
dla
milusińskich. Aby sprawić radość dzieciom, chcemy przygotować słodkie
świąteczne paczki. Prosimy
Państwa o wsparcie finansowe bądź też rzeczowe
Rada Rodziców Szkoły
Podstawowej w Sątopach Konto Rady
Rodziców nr: 25 1020
4144 0000 6102 0184 7292 Sątopy,
02.11.2015r.
Szanowni
Państwo!
Szkoła
Podstawowa im. Leonarda Śliwińskiego w Sątopach z troską patrzy na
potrzeby
swych uczniów. Jesteśmy małą szkołą mieszczącą się w środowisku
wiejskim.
Staramy się , aby nasza placówka podążała za nowoczesnością, abyśmy
byli szkołą
na miarę XXI wieku, dlatego, chcemy zakupić dla dzieci tablicę
interaktywną. Ten
sprzęt umożliwi pracę na e–bookach, przyczyni się do wdrażania
nowoczesnych
technik w naszej szkole. W
związku z powyższym, zwracamy się z uprzejmą prośbą o pomoc . W
jego realizację wkładamy własne siły i środki, lecz ze względu na
znaczne
koszty, przerasta to nasze możliwości, gorąco liczymy na Państwa
wsparcie. Bliższe
informacje można uzyskać w sekretariacie
szkoły pod numerem tel. (061) 44 118 96. Wszelkie pytania można
kierować
również pod adres e- mail: sp_satopy@op.pl Pokładając
nadzieję na Państwa przychylną reakcję na nasz apel, podajemy Konto Rady Rodziców
Szkoły
Podstawowej im. Leonarda Śliwińskiego
w Sątopach,
ul. Szkolna 3; 64-300 Nowy Tomyśl nr rachunku
bankowego: 25 1020 4144 0000
6102 0184 7292 z dopiskiem
„Tablica
interaktywna.” Z wyrazami szacunku Informacja
Informujemy, że
Rodzice, którzy chcą wykupić dla swoich
dzieci obiady mogą to uczynić w sekretariacie Szkoły Podstawowej w
Sątopach.
Płatności będą przyjmowane w dniach od 25 do 28 każdego miesiąca. Cena
obiadu
to 4 zł.
Jednocześnie
informujemy, że należy również zakupić naczynia
jednorazowe , które trzeba dostarczyć do szkoły przed 1
dniem każdego miesiąca. W listopadzie w
ilości 20 szt. : talerze głębokie,
talerze duże płytkie , widelce, łyżki
duże. Istnieje także możliwość, aby dzieci codziennie przynosiły swoje
naczynia
z domu ( należy je każdorazowo zabrać do domu i umyć ). Informacja! Informujemy, że w dniu 1 września br. dowozy będą rano: o godz. 6:50 (dworzec) o godz. 7:00 (Róża i Nowa Róża) po inauguracji odwozy planowane są: na godz. 10:00 Dnia
1 września 2015r. Godzina 8.00 Msza św. w Kościele, następnie uroczyste rozpoczęcie w Szkole. PODRĘCZNIKI NA ROK SZKOLNY 2015/2016
Wykaz podręczników do klasy I
Rok szkolny 2014/2015 "Drzwi otwarte" dla przedszkolaków
Dnia 22 czerwca 2015r. (poniedziałek) o godz. 10:00 w Oddziale Przedszkolnym przy Szkole podstawowej w Sątopach odbędzie się spotkanie informacyjne oraz zajęcia adaptacyjne dla rodziców i dzieci przyjętych do przedszkola na rok szkolny 2015/2016. Serdecznie
zapraszamy
REKRUTACJA
DO
ODDZIAŁU/ÓW PRZEDSZKOLNEGO/YCH W
SZKOLE PODSTAWOWEJ NA ROK
SZKOLNY
2015/2016 ODBYWAĆ SIĘ BĘDZIE W
DNIACH 23 LUTEGO- 13 MARCA DOKUMENTY
POTRZEBNE DO
REKRUTACJI
ZAPISY DO KLASY PIERWSZEJ SZKOŁY
PODSTAWOWEJ ODBYWAĆ SIĘ BĘDZIE LISTY DZIECI PRZYJĘTYCH
Karty zgłoszeń dostępne są w
sekretariacie szkoły Informujemy,
że w czasie przerwy
świątecznej w Szkole Podstawowej Prosimy
o pisemne zgłoszenie
uczestnictwa dziecka w tych zajęciach. Informujemy,
że w tym czasie nie ma dowozów autobusami do szkoły. w nieprzekraczalnym terminie do 15.12.2014r. Dni wolne od zajęć dydaktyczno - wychowawczych w roku szkolnym 2014/2015 Dzień wolny od zajęć dydaktyczno - wychowawczych 10.11.2014r. Zimowa przerwa świąteczna 22.12.2014 - 06.01.2015r. Ferie zimowe 16.02.2015 - 01.03.2015r. Sprawdzian klasy VI 01.04.2015r. godz. 9:00 (dzień wolny dla oddziałów przedszkolnych i klas I - V) Wiosenna przerwa świąteczna 02.04.2015 - 07.04.2015r. Dzień wolny od zajęć dydaktyczno - wychowawczych 05.06.2015r. Wakacje letnie 27.06.2015r. - 31.08.2015r. Dnia
1 września
2014r.
Rodziców
i dzieci dojeżdżających informujemy, że
dowóz - Przystanek w Nowej Róży ok. godz. 7.00 - Przystanek w Róży ok. godz. 7.10
"WYPRAWKA
SZKOLNA" KOMUNIKAT
DLA RODZICÓW Informujemy, że istnieje
możliwość ubiegania się o dofinansowanie zakupu podręczników szkolnych
dla uczniów na rok 2014/15.
3) Bez względu na wysokość dochodu na osobę w rodzinie pomoc może być udzielona niżej wymienionym uczniom, posiadającym orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego:
do 6 września br. Do wniosku należy załączyć, w zależności od sytuacji zaświadczenie lub oświadczenie o wysokości dochodów, a w przypadku ucznia, którego rodzina nie spełnia kryterium dochodowego, lecz znajduje się w trudnej sytuacji życiowej uzasadnienie wniosku. Dofinansowanie będzie wypłacane na podstawie faktury VAT (wystawionej imiennie na ucznia, rodzica lub opiekuna), rachunku, paragonu lub oświadczenia o zakupie podręczników. Do oświadczenia należy dołączyć informację o rozliczeniu wydatków tylko w ramach Rządowego programu pomocy uczniom w roku 2014 "Wyprawka szkolna". Wniosek o wyprawkę na rok szkolny 2014/2015 PODRĘCZNIKI NA ROK SZKOLNY 2014/2015
Wykaz podręczników do klasy II Wykaz podręczników do klasy III Wykaz podręczników do klasy IV Wykaz podręczników do klasy V Wykaz podręczników do klasy VI SPOTKANIE ADAPTACYJNE Dnia 26 czerwca 2014r. (czwartek) o godz. 14:45 w sali nr 3 Przedszkola w Sątopach, odbędzie się spotkanie informacyjne oraz zajęcia adaptacyjne dla rodziców i dzieci 3-4 letnich przyjętych do przedszkola na rok szkolny 2014/2015
Uwaga! Dzień 1 kwietnia 2014r. jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych. Sprawdzian szóstoklasistów! REKRUTACJA
DO
ODDZIAŁU/ÓW PRZEDSZKOLNEGO/YCH W
SZKOLE PODSTAWOWEJ NA ROK
SZKOLNY
2014/2015 ODBYWAĆ SIĘ BĘDZIE W
DNIACH 3 - 14 MARCA DOKUMENTY
POTRZEBNE DO
REKRUTACJI
ZAPISY DO KLASY PIERWSZEJ SZKOŁY
PODSTAWOWEJ ODBYWAĆ SIĘ BĘDZIE Uczniowie
Szkoły
Podstawowej Spotkanie
z okazji Dnia Seniora, o godzinie 17:00 w Sali Świetlicy Wiejskiej w Sątopach. Uwaga! Dzień 13 stycznia 2014r. jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych. Sprawdzian próbny szóstoklasistów! Rada Rodziców Szkoły Podstawowej w Sątopach wraz z Dyrekcją oraz Gronem Pedagogicznym serdecznie zapraszają na "Zabawę Karnawałową" która odbędzie się 18.01.2014r. w Świetlicy Wiejskiej w Sątopach Start o godz. 20:00 Cena biletu wraz z konsumcją 140 zł od pary Do tańca przygrywać będzie Pan Dariusz Suchocki. Zapisy w sekretariacie szkoły tel. 61 44 118 96 lub u Pani Anety Piekarczuk tel. 609 113 657 do 10.01.2014r. Serdecznie zapraszamy Organizatorzy W dniach 09.12.2013r. do dnia 13.12.2013r. /przez tydzień/ w szkole odbędzie się zbiórka makulatury, nakrętek, puszek Terminy
fluoryzacji:
PAŃSTWOWY
POWIATOWY INSPEKTOR SANITARNY W
NOWYM TOMYŚLU W
dniu 16.10.2013r. została zainaugurowana kampania społeczna
„Zawodnicy”,
promująca picie wody wśród dzieci oraz ich rodziców i opiekunów. W
związku z
tym Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Nowym Tomyślu przesyła w
załączeniu „Zalecenia dotyczące spożywania wody przez uczniów”
podpisane przez
przedstawicieli Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - PZH,
Polskiego
Towarzystwa Programów Zdrowotnych oraz Głównego Inspektoratu
Sanitarnego do
wykorzystania służbowego. Jednocześnie PPIS
informuje,
iż uruchomiona została strona internetowa www.zawodniacy.pl,
na której znajdują się edukacyjne gry dla dzieci w wieku 6 - 11 lat
oraz
poradnik dla rodziców. Wychowawcy grup przedszkolnych zapraszają na Uroczystość Pasowania na Przedszkolaka dnia 25.10.2013r.
mają zaszczyt zaprosić na Uroczystość Pasowania klasy I dnia 18.10.2013r.
HARMONOGRAM SPOTKAŃ Z RODZICAMI
Wyjazd do Muzeum Wikliniarstwa i ZOO w Nowym Tomyślu dla klas I - V odbędzie się 1 października 2013r. godz. 9:00
w szkole odbędzie się zbiórka makulatury, nakrętek, puszek wg zasad z zeszłego roku szkolnego. Zachęcamy do udziału. Rozpoczęcie roku szkolnego 2013/2014r. odbędzie się 2 września 2013r. Godzina 800 Msza Św. w Kościele. Godzina 900 Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego.
PODRĘCZNIKI NA ROK SZKOLNY 2013/2014
Wykaz podręczników do klasy II Wykaz podręczników do klasy III Wykaz podręczników do klasy IV Wykaz podręczników do klasy V Wykaz podręczników do klasy VI
KOMUNIKAT
DLA RODZICÓW Informujemy, że istnieje
możliwość ubiegania się o dofinansowanie zakupu podręczników szkolnych
dla uczniów na rok 2013/14.
3) Bez względu na wysokość dochodu na osobę w rodzinie pomoc może być udzielona niżej wymienionym uczniom, posiadającym orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego:
do 6 września br. Dofinansowanie będzie wypłacane na podstawie faktury (wystawionej imiennie na ucznia, rodzica lub opiekuna), rachunku, paragonu lub oświadczenia o zakupie podręczników.
SPOTKANIA ADAPTACYJNE dla 11 czerwca 2013r. o godz. 16:15 - spotkanie rodziców, 12 czerwca 2013r. o godz. 16:15 - spotkanie dla rodziców i dzieci, 13 czerwca 2013r. o godz. 16:15 - zajęcia dla dzieci. Zapraszamy dnia 19.05.2013r. godz. 15.00 Życzymy przyjemnej zabawy.
Dzień Dziecka dnia 31.05.2013r. Zbiórka dzieci o godz. 9.00 na boisku szkolnym. Dzieci przyjeżdżają na swoich rowerach, sprawnych technicznie. Przewidywany powrót do szkoły ok. godz. 13.00
Zapraszamy Rodziców na DRZWI OTWARTE dnia 09.04.2013r. , godz. 9:00
Uwaga! zapisy do klasy pierwszej szkoły podstawowej Rekolekcje szkolne – Wielki Post Sątopy 2013 „ Wierzę więc głoszę...”
Środa - 20.03.2013r. 8.30 - Msza Święta z nauką rekolekcyjną dla dzieci – w Kościele
Czwartek – 21.03.2013r. 8.30 - Spowiedź i Komunia Święta dla dzieci szkolnych – w Kościele 9.00 - Nauka rekolekcyjna – w szkole
Piątek – 22.03.2013r. 8.30 - Droga krzyżowa – w szkole 9.00 - Nauka rekolekcyjna – w szkole 10.30 - Msza Święta w Kościele – dorośli i dzieci Rodzicu! Zapisy do pierwszej klasy szkoły podstawowej. Arkusz zgłoszeniowy załączony w dokumentach strony. Rodzicu! Arkusz zgłoszeniowy załączony w dokumentach strony.
Konsultacje dla rodziców w każdy pierwszy wtorek miesiąca w godzinach od 18.00 do 19.00 Zapraszamy rodziców na pierwsze zebranie organizacyjne dnia 18 września 2012r. o godz. 1800 Dnia 15 września 2012r. w godz. 900 - 1100 weźmiemy udział w akcji "Sprzątanie świata" Prosimy rodziców o dopilnowanie, aby dzieci były
odpowiednio ubrane, Rozpoczęcie roku szkolnego 2012/2013r. odbędzie się 3 września 2012r. Godzina 800 Msza Św. w Kościele. Godzina 900 Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego.
|